16.3.10

Κι αν είμαι ΔΝΤ, μην με φοβάσαι

Τα μέτρα τα πήραμε.
Το μόνο που μένει είναι ο δανειστής.

Να μην σώσει η ΕΕ.
Ε μα πια... μας σκάσατε!


Κι αν είμαι Rock, μη με φοβάσαι
έγινα κιόλας τριάντα χρονών
νύχτες αγρύπνιας, να με θυμάσαι
αναφρανίλ και τριπτιζόλ...

Μη με φοβάσαι, μη με φοβάσαι
νύχτες αγρύπνιας να με θυμάσαι
Μη με φοβάσαι, μη με φοβάσαι
κι αν είμαι Rock, να με θυμάσαι

Μαύρο πουλί τσακισμένο στους τοίχους
εγώ είμ εσύ, κι αν είμαι Rock
τρέμω τους ξένους, φοβάμαι τους φίλους
καράβια δεμένα σ έρημα dock...

Κι αν είμαι Rock...

Που λέτε φίλοι, εγώ το βρίσκω
Να ναι πολύ πολιτικό
να μαι πουλί μαύρο σε τοίχους
κι όχι καράβι σ έρημο dock...

Μη με φοβάσαι...

Κι αν με ρημάξανε χίλια νυστέρια
μ ένα φτερό τρελό μοναδικό
στου Βίκτορ Χάρα πετάω τ αστέρια
μες τ αεράκι το εξωτικό...

Που λέτε φίλοι, εγώ το βρίσκω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Translate