11.5.10

Είμαστε Όλοι Αθώοι

"All along, I thought our level of corruption fell
well within community standards"


Αθώοι οι πολιτικοί που ήξεραν τι γινόταν και δεν μίλησαν.
Αθώοι οι δημοσιογράφοι που δεν ρώτησαν ποτέ τον συνεντευξιαζόμενο για το σκάνδαλο που συζητούσαν στην εφημερίδα.
Αθώοι οι πολίτες που ψήφισαν για να βολευτούν.
Αθώοι οι γιατροί που πήραν φακελάκι.
Αθώοι οι αρχιτέκτονες που κάναν κολλητό τον πολεοδόμο.
Αθώοι οι εφοριακοί και οι τελωνειακοί που “βοήθησαν” τον ανθρωπάκο να ξεμπλέξει.

Είμαστε όλοι αθώοι, λέμε. Έτσι δούλευε, έτσι τα κάναμε.

Μόνο τις μωρές παρθένες, που δεν ήξεραν, δεν άκουσαν, προειδοποίησαν δεν αντέχω. Ειδικά αν ήσαν αθώοι, πριν. Τότε που τα κρατικά ταμεία είχαν ακόμα χρήμα, η κρατική διαφήμιση δούλευε διπλοβάρδιες, ενώ τα παιδιά ΟΛΩΝ διορίζονταν ΠΑΝΤΟΥ. Όπου μπορούσε ο καθένας.

Μην με προειδοποιείτε άλλο για την καταστροφή.
Ξέρω που φτάσαμε μετά την τόση αθωότητα.
Και σας θυμάμαι όλους.

Μόκο τώρα.

Γιατί εγώ είμαι ο μόνος ένοχος.



Υ.Γ.: (παράκληση) κ. Πρετεντέρη ΜΗΝ μου εξηγείτε τι είναι η αγανάκτηση. Την αισθάνομαι κάθε φορά που μιλάτε/γράφετε.


Σχετικά:
Ο εξαιρετικός Νίκος Ζαχαριάδης

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το "όλοι αθώοι" είναι το ίδιο εσφαλμένο και λαικίστικο με το "φταίμε όλοι".

constantinos alexacos είπε...

Παρεξήγησες το κείμενο.
Και μάλλον φταίω εγώ.

KitsosMitsos είπε...

Εγώ πάλι νομίζω ότι φταίνε για όλα οι Άλλοι. Μάλλον βλέπω πολύ Lost.

constantinos alexacos είπε...

Ελπίζω το υστερόγραφο και ο Ζαχαριάδης να βοήθησαν.
Μερικές φορές παίρνω μερικά πράγματα ως αυτονόητα, και πάω παρακάτω.

Takis Latas είπε...

Συμφωνώ! Ένοχοι πάντα είναι οι «άλλοι»!

Translate